tisdag 2 september 2008

Personligt utan privat


hej.

OBS!det här inlägget skrvs endast för att min bloggiskompis per inte ska döda mig!OBS!
Det har verit en lång sommar med få blogginlägg och jag har varit i danmark i två månar och ätit pölsa.
Paus.
SKÄMT. hehe
nejmen.
ja, något riktigt av värde har jag ju inte att skriva här på cyber rymden. Lyssnar i skrivande stund på cancerkropp av hästpojken. Han spelar ju bas (martin elisson alltså) i joel almes band. En sak som jag har observerat är att han alltid har ett vitt solkigt linne på sig. Det ser ut som om han har sovit i det typ.
F.Ö. håller jag nu på att pröva shuffle funktionen på mitt iTunes. Det kommer bara och endast konstiga soundtracklåtar jag inte visste jag hade. håhåjaja jag säger då det. vad nedladdningen har gett oss skitmusik. hoh.
En annan sak som hände mig var att jag blev sjuk och inte kan gå på adam green konserten ikväll. Jag bara: D :
nä nu ska jag gå och typ snyta mig.
tjoflöjt.

Inga kommentarer: